woensdag 7 juli 2010

Zomaar een dag

Vandaag de revlemid ontvangen. Vanwege de prijs en het gevaar van verkeerd gebruik wordt deze door een speciale koerier maandelijks aan huis afgeleverd door een apotheek in Utrecht, die daarmee een landelijke dienst levert. Vrijdag begin ik met het middel. Ook maar eens navraag gedaan over de bestraling. Als het goed is, krijg ik een uitnodiging voor een bestraling van de bovenarm volgende week maandag.


Ondertussen kan ik steeds meer met de linkerarm, slapen gaat weer redelijk goed, en ik kan de arm ook weer gebruiken om iets vast te pakken, maar hij blijft pijnlijk.Verder ben ik nog steeds erg moe en kan niet meer dan een paar bladzijden achter elkaar lezen.


Vanmorgen met de bus naar de stad gegaan voor een nieuwe printercartridge. Als een toerist geflaneerd langs de gracht, een ijsje gegeten en cd's gekocht. Talking Heads en 16 Horsepower. Zie je Leeuwarden in enen met heel andere ogen.





Oja, nog 2 natuuropnamen.
Het vogelnestje waarvoor ik mijn arm heb gebroken.


En een libelle, die bij ons uit de vijver is gekropen vanmorgen. De libelle hangt nog te drogen aan de grasspriet waar hij uit zijn pop is gekropen. De pop, waarin de libel onder water is opgegroeid hangt nog vast aan de grasspriet erboven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten