woensdag 19 maart 2014

Screening voor de pomalidomide

Gelukkig wordt er vaart in de screening gezet. Aanstaande maandag 24 maart mag ik al naar Utrecht voor de beenmergpunctie en een aanvullend gesprek met de arts over de procedures en de consequneties. Woensdag voor de verdere uitleg van de practische aangelegenheden. Als het allemaal doorgaat, en daar lijkt het wel op, tenzij er nog bijzondere dingen worden gevonden in de screening, dan begint de deelname aan het onderzoek over een aantal weken. Eerst moet ik namelijk ook weer 2 weken zonder medicijnen.

Daarna wordt het gedurende een aantal maanden om de 2 weken naar Utrecht, en als alles goed gaat daarna om de 4 weken. Maar dan loop ik al weer ver vooruit op het gebeuren.

Dat was het, een kort berichtje van de ontwikkelingen. Blij dat het zo snel gaat. Dankzij het feit dat ik nu al weer enige tijd geen revlimid heb (en nog wel prednisolon) ben ik tegenwoordig wel weer behoorlijk actief, hoewel de ziekte ondertussen wel doorgaat. Gelukkig gaat het allemaal langzaam met deze ziekte.

Groet,
Laurens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten