vrijdag 7 oktober 2011

Verder onderzoek vanuit UMCG

Vanochtend naar Groningen geweest, een afspraak bij het UMCG.
Geen nieuwe informatie, wel weer een nieuw begin.

Eerst komt er nu een Pet scan. Daarmee moeten we een beeld krijgen van hoe de situatie nu eigenlijk is met de tumoren, of er nog verder in het lijf tumoren zitten, en of de tumorschade oud of nieuw is. Dat moet je met de pet scan beter kunnen zien, en je kunt eigenlijk het gehele lichaam nazien. Ik moet zeggen dat ik dat toch wel een prettig idee vind.Wat weinig privacy misschien maar wel een groter gevoel van veiligheid zogezegd.

De arts gaf wel aan dat we er toch echt van uit moeten gaan dat de ziekte blijkbaar wel weer actief is geworden, en nu ook niet meer weg kan gaan. Maar er zijn allerlei verschillende behandelingen die overwogen kunnen worden. Maar eerst de resultaten van de scan afwachten. De scan is komende week of de week erop. Op maandag 24 oktober mag ik weer terugkomen voor het bespreken van de uitslag.

Dat was het dus even voor nu wat betreft de ziekte. Ik ben op dit moment niet aan het werk. Wel volg ik tegenwoordig op de seniorenacademie,- ik heb me maar vast versneld aangemeld voor deze categorie -, cursussen filosofie. Heeft me altijd geboeid en het inspireert me nu ook wel. Aangezien ik er natuurlijk ook wat mee wil doen, en ik in deze blog wat de ziekte betreft het wel eens genoeg vind komt er daarom een tabblad bij: "denken-voor-dummies". Wat het gaat worden weet ik nog niet, we zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten