vrijdag 23 september 2011

Bestraling verder uitgebreid

En weer bij de bestralingsarts geweest. Bij de voorbereiding van de bestralingen heeft de bestralingsarts gezien dat ook hogerop in de heupen Kahler schade zichtbaar was. De arts heeft me daarom opgebeld en voorgesteld om de bestraling verder uit te breiden zodat deze plekken meteen kunnen worden meegenomen. Moest ik wel weer even langskomen voor overleg en een nieuwe scan.Ik heb nu zelf de schade mogen aanschouwen op wat vage prints. Maar een deskundig oog schijnt heel veel te kunnen zien.

Ik ben blij dat de bestralingen volgende week al beginnen want de pijn en overlast nemen toe.
De mogelijkheid dat het alleen maar oude schade betreft wordt voor mij dan ook onwaarschijnlijker.
Allemaal speculatie natuurlijk, maar ik weet wel wat ik voel. Hopelijk weten we dinsdag meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten