donderdag 21 april 2011

Voorjaar, nu met losse schroeven

Gistermiddag zijn de schroeven er uitgehaald.
Hieronder een plaatje met objectieve meetgegevens erbij om alle stoere praat te onderbouwen.
 De operatie verliep goed, en met een half uur was ik de OK weer uit. Nu loop ik nog met een verband en het doet nu wel wat pijn, maar dat zal wel snel herstellen. Het verband mag er morgen af, en over een week de hechtingen eruit. Eind mei moet ik terugkomen, en dan kijken we of het geholpen heeft. Mijn eigen indruk is nu al dat ik meer vrijheid heb in de beweging met mijn schouder.



Mijn foto, ik wil altijd alles erop
Ondertussen natuurlijk voor iedereen prachtig voorjaarsweer. Ik had een foto gemaakt van de magnolia in de tuin, om weer eens te laten zien hoe mooi die is, maar Ilse heeft de mooiste foto gemaakt. Ere wie ere toekomt.
Foto van ilse
Nog een voorbeeld van Ilse's eigenwijze perspectief: wie ziet wat dit is kan het bij mij in Leeuwarden krijgen (beperkt aanbod):

2 opmerkingen:

  1. De magnolia rulez.... Er lagen al bladeren bij je schroeven.... Ook zo'n zin in een wit biertje met een schijfje citroen? Daar is het echt weer voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sander

    inderdaad, blijkbaar was het toch wel gemakkelijk herkenbaar. Je mag zelf nog even kijken hoe en wat voor de prijsuitreiking, maar waarschuw me wel, want ik heb het nu niet in huis.

    Groet,
    Laurens

    BeantwoordenVerwijderen