zaterdag 5 februari 2011

Waarschuwing aan alle lezers van deze blog

Laat ik beginnen mijn dank uit te spreken aan de mistery guest die het vorig bericht "van het een komt het ander" heeft geschreven. Leuk geprobeerd, maar dit is mijn ware ik niet meer, en dit wel. Het was een leuke en artistieke poging de waarheid zinloos geweld aan te doen.
i  ieder geval, ik zit hier in het MCL bij de hoofdingang en receptie. Daar is een "hotspot" waarmee ik draadloos internet heb met de buitenwereld. Op de afdeling waar ik lig is dat er niet. Met de laptop van Ilse kan ik zo mooi mijn eigen blog weer overnemen.
De antobiotica doet haar werk al wel, en de pijn in de arm is al een stuk minder, maar de koorts blijft erg wisselend aanwezig. Ik hou het daarom nu kort en ga zo weer terug naar mijn afdeling. Vandaag ben ik begonnen met een 2e antibioticakuur. Een operatie is vooralsnog niet nodig omdat de ontsteking zich lijkt te beperken tot de slijmbeurs en niet in het gewricht zelf zit. Maar soms begint het me iets te veel aan ziekenhuisseries als House te denken...

Groetjes,
Laurens

4 opmerkingen:

  1. Hoi Laurens,

    Tweede poging. Ik drukte op de tab en toe ging het mis. Ik stelde vast dat het ongelijk verdeeld is op de wereld. Wij staat op het punt naar Suriname af te reizen. We zullen aan je denken.

    Net zijn we met Pa wezen eten bij de Vredensehof. Heel geslaagd. Hij was vrij helder. De keerzijde is dat hij dan meer protesteert bij het vertrek.

    Nou, hou je taai. Ik stop met deze reactie want zo'n prettig leesbaar verhaal ervan maken zoals jij lukt niet zo een twee drie. Ik begrijp dat je je soms wat moet forceren, maar het is een goede stretegie om de moed erin te houden.

    Alex,

    Tevens groetjes van Anja, Ma en Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ook een tweede poging.

    Getuige het feit dat je in het ziekenhuis bent zal niet het gehele bericht (van het een komt het ander) onjuist zijn. het is ongelijk verdeeld inderdaad. Heel veel sterkte in elk geval vanuit Apeldoorn.
    groeten, Martin (en natuurlijk Marion, Koen en Teun).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om aan geheimzinnigheid en misverstand maar een eind te maken. Het vorige bericht heeft Ilse geschreven omdat ik daar inderdaad even niet toe in staat was. Maar ik vond het wel grappig dat ze alles in de ik vorm geschreven had alsof ik het van mijn hand was. En natuurlijk was er niets aan gelogen. E had zijn mijn password enzo. Maar ik dacht dat ze wel een eigen naam eronder zou zetten. Ach, je ligt in het ziekenhuis en je moet je ook ergens mee bezig houden. En ik kan dus nu al wel redelijk goed 's ochtends even naar voren lopen in het ziekenhuis om een internet verbinding te vinden.
    Groet, Laurens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Laurens,

    Via Ma hoorde ik dat je in het ziekenhuis lag en voor een aantal dagen volledig pension hebt geboekt. Hoop dat je ook nog wat leuke stamgasten hebt want anders is het wel balen hoor. Wel fijn dat de pijn afgezakt is inmiddels en dat je kunt genieten van het internet. Zondag hebben we met je mystery gast nog een spel gespeeld. Behalve dat ze ook nog goed is in het schrijven van teksten is ze ook nog goed in spelletjes. Heel veel beterschap in ieder geval voor nu en heel veel positieve energie. Groeten uit Ugchelen en de groeten aan Marcella, Ilse en Joeri.

    Frank en Silvia

    BeantwoordenVerwijderen